Mental note:

Publicerat: 2 juni, 2010 i Annat

Ät en macka kvällen innan om du tänker dig en morgonrunda. Även om den är aldrig så kort och lugn.

Annonser
kommentarer
  1. Askan skriver:

    Jag äter alltid en (eller 2, 3, 4…) kvällsmackor, men så får jag också släpa på extra kvällsmackekilon när jag springer sen 🙂 Det slog mig, Friskis & Svettis har träning i Pildammsparken som kanske påminner lite om det du körde i England. Jag har sett mamma-grupperna köra och det såg kul ut. Jag ska nog testa en gång och se, let me know om du är intresserad att haka på.

    http://malmo.friskissvettis.se/?page_id=19

    http://malmo.friskissvettis.se/wp-content/uploads/2010/05/juni-pm.pdf

  2. Middag vi 2000, brukar sitta fin fint. Sen löpning upp till 10 km vid ca 0700 är grymt fettbrännande. Bara man kan hålla fokus resten av dan……

  3. Mikael Björk skriver:

    Vi brukar käka middag vid 17.00. Om jag sen tar en macka vid 20.00, kan jag springa upp till 15 km på morgonen med bara ett glas fil eller en banan som grundning. Men igår kväll tappades kvällsmackan bort pga ett ohälsosamt slösurfande på laptoppen framför TVn. Sånt händer. Tydligen.

  4. Mikael Björk skriver:

    F & S-passet som heter ”Cross” kanske skulle kunna vara nåt. Dock utan barnvagn. 🙂 För min del.

    Det finns en Facebookgrupp som heter ”Pildammarna” där folk ideellt leder olika pass på torsdagkvällar. Verkar ganska juste. Funderar på att testa. De vill också ha fler ledare. Det skulle jag kunna tänka mig. länk: http://www.larareovergranser.se/Pildammarna.html

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s